söndag 10 mars 2013

När herr Klitos Klitou ger poäng till herr Banan

Man kan ju skriva eftertänksamma inlägg, jobba länge med dem och tycka att de är viktiga - men de blåser förbi. Så får man fnissanfall en kväll och skriver ett inlägg sedan herr Klitos Klitou lämnade Cyperns röster i Eurovisionsschlagern, var det på riktigt eller var det ett skämt? Ja det var på riktigt och det inlägget läste väldigt många.
Igår såg jag svenska Melodifestivalen - jag ville att söta Sundvallspojken Yohio skulle vinna - och vem dyker upp i rutan då igen? Herr Klitos Klitou. Och vem ger han sin tolvpoängare till om inte herr Banan.
Håll med om att det är kul på en primitiv nivå.
Och vad händer på min blogg? Jo, det gamla inlägget blir så läst igen, mest läst av allt på min blogg igen några dagar. Hur ska detta tolkas.

4 kommentarer:

Evas blogg sa...

Hahahaha.....

Annika Estassy sa...

1. Att vi är sexfixerade
2. Att vi vill skratta
Förmodligen båda två. :)

Karin sa...

Tror att vi ser ett nytt umgängesmönster här. Folk sitter och googlar på Mellorelaterade ämnen medan de tittar (för man blir ju lite rastlös). Det är den troliga förklaringen till en tittartopp (över tusen besök) förra lördagen på ett föga relevant inlägg på min blogg (http://www.karinenglund.com/2012/09/musik-ska-byggas-utav-gladje/). Tusen besvikna läsare!

Anonym sa...

Hahaha roligt!!!