måndag 2 maj 2011

Teve spolar program när det spelas ishockey, trist!

Och så händer det igen och igen, denna eländiga sport slår ut alla andra program. Ikväll spelas det tydligen ishockey och då spolar TV3 Project Runway som jag av någon i och för sig ganska outgrundlig anledning tittar på på måndagar. En vecka utan teve i Frankrike var något jag klarade utan större saknad, men just ikväll ville jag sjunka ihop och se just detta program. Men de måndagar som Tre Kronor spelar match i hockey-VM har Project Runway uppehåll. Så urtråkigt för mig som är komplett ointresserad och aldrig sett en match. Varför oh varför kan inte sporten sändas i en sportkanal där alla intresserade kan grotta ner sig och titta och titta på detta som inte alls intresserar många andra som ständigt blir av med de program de vill se för att sporten alltid har företräde.

1 kommentar:

tankar från mitt fönster sa...

Ja, visst är det irriterande att sporten alltid har företräde.
Det finns ju en särskild sportkanal, eller?